Sabtu, 09 September 2017

Regelmatige Turnen kamer in Kos, gewicht 15 Kg naar beneden Tjitra!


Regelmatige Turnen kamer in Kos, gewicht 15 Kg naar beneden Tjitra!
Bekasi-omgeven door collega's die hebben kleinere lichamen vaak maken Tjitra Sari (25) minder vertrouwen. Ja, Tjitra dat gewicht 70 kg herkent vaak minder vertrouwen vroege tijd op de Universiteit omdat het Agentschap heeft meer vet in vergelijking met sommige van zijn collega's. Met dat argument had hij grote wilskracht om gewicht te verliezen. Als gevolg van succesvolle ook doet het terneerdrukken een aantal 15 kg 6 MTHS periode.! Nou, de blootstelling op detikHealth Tjitra, zoals geschreven op woensdag (9/7/2014): tegen de tijd dat de eerste keer ging ik naar de Universiteit, heb ik niet gevoeld ook overtollige lichaamsgewicht. Totdat op een dag, ik had een collega nieuw orgaan kan worden aangeroepen Petite, slechts mij de grootste. Toen ik begon met het nemen van de beslissing op een dieet. Ik heb verward wat ik moest doen, ik ben zo lui om te bewegen, vooral oefening. Ik schaam me ook als een ingewijden de uitoefening, uit angst voor zo wafel van sommige mensen. Toen dacht ik van om te turnen in de kamer het dragen van kos DVD-speler doen. Na het regelmatig doen van gymnastiek al vijf keer in een week, is mijn gewicht tot 10 kg in een maand. Dan heb ik masihlah doen van gymnastiek tot uiteindelijk ik 55 kg gewicht bereiken. Met uitzondering van Turnen drink ik ook groene thee elke 2 x per dag. Het Agentschap is meer vers en ik zo veel activiteit in universiteiten vrij zonder merkbaar minder vertrouwen kan volgen. (ajg/omhoog)



Tidak ada komentar:

Posting Komentar